Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2009 15:44 - Фотев се оправдава
Автор: jforjustice Категория: Новини   
Прочетен: 653 Коментари: 0 Гласове:
0



-Г-н Фотев, защо повече от седмица не оповестявате официално становище по скандално изнесените твърдения на 20-годишната Анна Зартова. Така пораждате съмнения за непочтеност у хората, които не Ви познават? - Това са долнопробни инсинуации, показващи морала и цинизма на този човек. Г-н Зартов не се посвини да включи в мръсната си кампания и дъщерята на своята съпруга, защото това не е негова дъщеря. Предполагам, че той няма да спре до тук, ще стигне далече. - Зартов каза, че в петък/днес/ ще изнесе на пресконференция в София нови важни доказателства затова, че е бил подложен от Вас и бившите му съдружници на системен психически тормоз, ще покаже документи колко пари е дал лично на Вас - оформени като дарения и консултанстки услуги. Говори за суми от по 5 и 10 хил.лв., давани многократно. - Многократно?! Не е така. Да, г-н Зартов е дарявал за някои от важните обществени събития като дните на руската култура, за гостуването на ансамбъл „Александров“, ансамбъла на кубанските казаци, за панорамата на руското кино, за дните на Пушкин, за изложби, детски мероприятия. Давал е по 3 или по 5 хил.лв. Но всички те са с предварително писмо, което аз съм изпращал като уведомление и за съгласуване с руските му партньори. Тези суми са превеждани на почетното консулство, не на мен лично. Всичко е документирано, не съм приемал пари на ръка. Смятам, че бившите му съдружници в Москва ще потвърдят факта, че той ги е питал за всеки такъв превод. Като виждам накъде е тръгнал, предполагам, че ще направи чудовищна спекулация и с едно болно дете, което се роди сляпо и с инсулт. Момиченцето е на моя племенница и за това той разбра от личен разговор между нас двамата. Сам настоя да помогне с 10 хил.лв. за лечението. После този жест беше широко огласен като негов личен пиар във всички медии - едва ли не като негова грандиозна хуманитарна акция. Всички го хвалеха. - Какъв е бизнесът Ви, г-н Фотев? - Имам няколко фирми - туроператорска, за покупко-продажба на недвижимо имущество, за независим стоков контрол – чрез последната обслужвам няколко големи предприятия, сред тях са „Лукойл Нефтохим“, „Победа“ и др. Имам юридическо образование, завършил съм и 2-годишната академия за ръководни кадри в МВР. - На втория етаж в сградата на НТС срещу Водната палата висят табелите на поне 5 негови фирми. Заварих там да работят хора, но никой не пожела да се легитимира, изгониха ме. - Можеха да ви кажат, че парите им за заплати ги превежда той. Нещо като с чужда пита майчин помен. От този човек можеш всичко да очакваш - той засегна най-тънката струна, аз съм родител и имам дъщеря. Оттук нататък каквото и да направи, не може да ме изненада. Защото това за мен беше най-мерзкото, което може да роди един болен мозък.


Тагове:   Фотев,   оправдава,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jforjustice
Категория: Новини
Прочетен: 32208
Постинги: 5
Коментари: 18
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031